Elke laatste vrijdag van de maand ontmoeten we elkaar vanaf 17.00 uur tot 19.00 uur bij House of Bird. Dé gelegenheid om op een gezellige manier je wijkgenoten te ontmoeten. En bij mooi weer zitten we buiten op het terras.

Opgeven is niet nodig. Mocht je niet alleen willen wandelen, fietsen of met de auto gaan, laat het dan even weten via stadsdorp@geerdinkhof.nl

Je bent van harte welkom!